Навчально-науковий інститут комунікацій класичного університету Тернополя активно працює у площині міжнародної співпраці та постійно налагоджує нові контакти із провідними фахівцями світу у напрямі комунікацій, перемовин та медіації.
Нещодавно директор ННІК ЗУНУ Оксана Коваль провела робочу зустріч із високопрофесійним фахівцем, професором Джорджем Колрізером.
Як організаційний, клінічний психолог і професор лідерства та організаційної поведінки в Міжнародному інституті розвитку менеджменту (IMD), автор численних бестселерів, Джордж Колрізер свої дослідження зосереджує на високоефективному лідерстві, командній роботі, управлінні конфліктами, діалозі та переговорах. Його досвід поширюється на роботу психологів- поліцейських та перемовників щодо визволення заручників, де він зосереджується на управлінні агресією та переговорах.
Очолюючи програму високоефективного лідерства в IMD, Колрізер перейшов від клінічної психології та переговорів у кризових ситуаціях до освіти керівників і корпоративного лідерства. Завдяки своїй роботі він зробив значний внесок у розуміння того, як самоуміння, самовладання та соціальний діалог відіграють вирішальну роль у допомозі лідерам підтримувати високу ефективність шляхом постійного навчання.
До зустрічі долучилися Матіас Гертер – засновник та генеральний директор консалтингової компанії з перемовин «MSH Advice & Training», колишній керівник підрозділів кризового управління та переговорів Федеральної поліції Швейцарії, експрезидент Європейської мережі консультативних груп з питань викрадення людей, захоплення заручників та вимагання, а також Анастасія Мартиневич – координатор з міжнародної діяльності навчально-наукового інституту комунікацій Західноукраїнського національного університету.
Сторони спілкувалися про перспективи подальшої співпраці, можливості участі у грантових та урядових проєктах, створення спільної платформи для освітньо-наукового розвитку.
Ця зустріч – це важливий крок для розвитку академічної й практичної сфери комунікацій та перемовин у Західноукраїнському національному університеті, а також можливість збагатити навчальний процес новими підходами та знаннями.