Breaking News

  У межах проєкту Erasmus+ у період з 30 листопада по 4 грудня 2024 року відбулося міжнародне стажування – реалізація мобільності персоналу для навчання у межах програми Erasmus+ KA171 (академічний рік 2024/2025) у місті Бреда, Королівство Нідерланди. Програму стажування пройшла делегація Західноукраїнського національного університету у складі: Оксани Коваль – директора навчально-наукового центру комунікацій, доцента кафедри психології та соціальної роботи, керівника групи; Анастасії Мартиневич – заступника директора ННЦК. 

Зі сторони Нідерландської бізнес-академії координатором виступив ректор, професор Ян ван Звітен, забезпечуючи організацію навчальної програми та її практико-орієнтовану спрямованість. 

Метою міжнародного стажування було покращення навчальних і професійних здібностей, розвиток міжкультурного співробітництва та сприяння підвищенню якості освіти та наукової роботи університету. Перебуваючи в Нідерландській бізнес-академії, представники класичного університету Тернополя мали можливість обміну досвідом та знаннями з колегами з іншої країни, беручи участь у спільних тренінгах, а також інтерактивних групових обговореннях створення та реалізації грантових та урядових проєктів, ознайомлення з кейсами та діяльністю міжнародних інвесторів, відвідування організацій задля вивчення моделей та ознайомлення з механізмами їхнього впровадження цілей сталого розвитку.

Також у межах стажування відбулася робоча зустріч представників Західноукраїнського національного університету з працівниками Нідерландської поліцейської академії та викладачами Університету Твенте. Головною метою зустрічі було закладення основи для майбутньої співпраці у сферах, що мають критичне значення для України в академічній, науково-дослідницькій та практико-орієнтованій діяльності.

Окрім основного призначення стажування, учасники мали змогу ознайомитися з роботою Лейденського університету – найстарішого навчального закладу Голландії, престижного зво з багатою історією понад чотири століття. Він був заснований 1575 року ватажком революціонерів – принцом Вільгельмом Оранським. Завдяки принцу місто було врятовано. Щоб винагородити жителів міста за хоробрість у боротьбі з іспанцями, Вільгельм заснував університет. Серед випускників вишу члени королівської сім’ї – королеви Юліана і Беатріс, король Вільям-Александер. Також у Лейдені навчалися відомі діячі науки і культури: Альберт Ейнштейн – володар Нобелівської премії 1922 року, найвидатніший фізик; Енріко Фермі – фахівець у сфері нейтронної фізики, володар Нобелівської премії 1938 року; Рене Декарт – математик і філософ 16 століття, який є автором сучасної алгебраїчної символіки; Рембрандт Харменс ван Рейн – великий художник, знаменитий картинами з тонкою грою світла і тіні; Бенедикт Спіноза – вчений і філософ 17 століття. Справжня гордість університету – старовинна бібліотека, вік якої можна порівняти з віком вишу. Зібрання містить у собі стародавні рукописи та фоліанти, що відображають історію Європи та всього світу.

Дотичність до голландської культури сприяла покращенню міжкультурного співробітництва, розумінню різноманітності поглядів та підходів до вирішення різних завдань, а також збагаченню культурного розмаїття. Серед інших переваг, стажування у Нідерландській бізнес-академії дало можливість покращити також мовні навички. Усі учасники отримали сертифікати про міжнародне стажування.

Сказати, що поїздка вдалася – це нічого не сказати. Бреда, Роттердам, Амстердам, Апельдорн, Лейден, Віанен, Ренессе – міста, які залишили у серці кожного велику любов до Нідерландів і щирі сподівання на ще не одну таку подорож.

Тож, висловлюємо велику вдячність ректору Нідерландської бізнес-академії, почесному професору ЗУНУ Яну ван Звітену за високий рівень організації навчальної програми, фаховість та уміння легко навчати складних речей, практико-орієнтовану спрямованість стажування та неймовірну гостинність.

Колектив центру висловлює подяку пані Івет Льюїс –  професорці НЛБА, менеджерці з міжнародної співпраці, координаторці з міжнародної мобільності за надану можливість.

Здобуті знання, навички та міжкультурна співпраця збагатять нашу діяльність і позитивно вплинуть на розвиток освітньої системи в нашій країні.

Share Article: