Breaking News

У межах реалізації міжнародного проєкту TURBO “Реакція університетів на великі перешкоди: створення вищої освіти для реагування та управління суспільними кризами” Західноукраїнський національний університет гостинно відкрив двері своєї сучасної STEM-лабораторії для внутрішньо переміщених осіб — учасників освітньої ініціативи.

STEM-lab функціонує на базі навчально-наукового центру комунікацій ЗУНУ під керівництвом к.п.н., доцента Оксани Коваль, директора центру. Проєкт реалізовано за підтримки Vovk Foundation (Yurij Wowczuk), Міжнародного благодійного фонду BlueCheck Ukraine, а також у партнерстві з ГО «Міжнародний інститут комунікацій». Ініціатива є частиною міжнародної програми ILLUME, що поєднує інновації, освіту, лідерство та практичні експерименти.

Під час візиту гості мали змогу ознайомитися з інноваційним обладнанням лабораторії: VR-окулярами, сенсорними панелями, інтерактивними модулями та інструментами, які активно використовуються у навчальному процесі. Це стало не лише чудовою нагодою для поглиблення знань у сфері цифрових технологій, а й справжнім святом відкриттів — особливо для тих, хто завітав із дітьми.

STEM-простір університету перетворився на місце спільного навчання, дослідження та гри. У теплій атмосфері відкритості та підтримки діти та дорослі взаємодіяли з технологіями, долучалися до інтерактивних завдань, експериментували й ділилися емоціями. Малеча активно досліджувала світ науки через гру, а дорослі — розширювали свої уявлення про можливості сучасної освіти.

Захід продемонстрував, наскільки важливим є доступ до якісних освітніх ресурсів для соціальної інтеграції та психологічної підтримки ВПО.

Західноукраїнський національний університет є і надалі залишатиметься відкритим майданчиком для інновацій, розвитку та спільного зростання.

Проєкт TURBO отримав фінансування від Європейського Союзу (ERASMUS-EDU-2023-CBHE) згідно з Грантовою угодою №101129315.

This project has received funding from the European Union (ERASMUS-EDU-2023-CBHE) undergrant agreement No1011293.

Share Article: